تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۶
جالب است ۰
مدیر نظارت بر خطوط اصلی شرکت فاضلاب تهران از تکمیل عملیات حفاری و حفاظت خط انتقال فاضلاب کمیل در مناطق ۹ و ۱۰ شهرداری خبر داد.
خط انتقال فاضلاب کمیل در مناطق ۹ و ۱۰ شهرداری تهران تکمیل شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین،«مسعود رضاثامنی» گفت: حفاری و حفاظت تونل در خیابان کمیل، رودکی، امام خمینی (ره) حدفاصل رودکی تا نواب و خیابان سی متری جی به طول تقریبی 4200 متر کامل شده است.
وی ادامه داد: البته لاینینگ تونل در خیابان های امام خمینی (ره)، رودکی، کمیل و هرمزان به طول تقریبی 3100 کیلومتر نیز به پایان رسیده اما اجرای عملیات لاینینگ در خیابان سی متری جی باقی مانده است.
به گفته ثامنی، این طرح 57 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 1100 متر از آن در منطقه 11 شهرداری باقی مانده است.
ثامنی طول تقریبی این تونل بتنی را 5300 متر اعلام کرد و افزود: این تونل، فاضلاب مناطق غرب و مرکزی تهران را جمع آوری می کند. سپس از میدان حر آغاز و با عبور از خیابان های امام خمینی، رودکی، کمیل، هرمزان و سی متری جی به ابتدای تونل غرب تهران در تقاطع بزرگراه آیت الله سعیدی متصل می‌شود.
به گزارش ایرنا، هدف از اجرای طرح فاضلاب کمیل، جمع آوری و انتقال فاضلاب مناطق غرب و مرکزی تهران است.
این طرح به طول تقریبی پنج کیلومتر و 300 متر با قطر 2 متر به صورت تونلی در عمق 14 متری زمین با روش سنتی، حفاری و به صورت لاینینگ اجرا می شود.
با این طرح فاضلاب بخشی از مناطق غرب، جنوب غرب و مرکز تهران به مساحت پنج هزار هکتار و جمعیت یک میلیون نفر، به تصفیه‌خانه غربی منتقل می شود.

منبع: وزارت نیرو

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc.oqia2bqppla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین